fredag, juni 03, 2005

Dagbok

Så trendigt att det är otrendigt, men nu finns den där för allmän beskådning. Min dagbok på nätet, hädanefter kallad blogg för att undvika missförstånd.

Drar till storstan idag. Eller i alla fall den enda stad större än den jag kallar Min hemstad. Vill som så många andra bli full en sväng och sedan dansa hambo i sängen hos min stockholmska bättre hälft.

I framtiden kommer denna blogg behandla så vitt skilda ämnen som:

* kärlek
* arbete
* pengaproblem
* reklam
* konsten att avsluta ett behov
* hat
* musik
* fotboll
* att byta livsstil
* GAIS
* mormor
* föräldrar
* kompisar
* att göra avtryck
* sprit
* mat
* relationer
* lunch

Jag kommer att vara här och hoppas att du finns med lite då och då. Samt att du säger till mig när jag är dum, snäll, bra eller dålig.