tisdag, juli 04, 2006

Apa

Jag är förbannad.

Jag är förbannad för att jag har hamnat i ett jävla vakuum här på jobbet. För att ingen frågar mig som faktiskt vet bäst i frågan. Helt plötsligt verkar 75% av det jag håller på med falla bort och ersättas av jag vet inte vad.
Det kommer en fråga i halvtimman eftersom man inte vet riktigt vad jag håller på med. Sedan skall man koppla ihop det jag håller på med med det nya. Hallå! Jag sitter här och har inte så jävla mycket att göra. Det är 8 och en halv arbetsdag kvar innan jag går på semester. Vi skulle hinna göra massor och ta en mängd beslut på de dagarna.

Nej, istället får jag svara på en fråga i halvtimman eftersom jag är den enda som kan grejen. Skitsamma. Om två veckor är det jag som är ledig och målar boden på landet. Då sitter ni nog här och kopplar ihop det gamla med det nya. Lycka jävla till.

Jag finns på mobilen.