söndag, juni 12, 2005

Dan före dan

Vet inte om det beror på nervositet inför morgondagen eller om jag helt enkelt är lätt bakis. Även om jag tenderar att tro mer på det senare så spelar nog det föregående in.

Jag har, om än på ett hörn, dragits in i affären Mats Hård. Identiteten bakom pseudonymen är ännu okänd. Men ett sms imorse gav mig en del insikt. Kan inte skriva mer än så av hänsyn till mina källor.
Visst är nätet underbart? Här sitter vi, kända och okända, förenade av något vi kallar Internet. I timtal funderar och skriver vi om en pseudonym. Sportbladet gör en grej av det och konspirationen växer. Bara på www, barn. Bara på www.

Du missar väl inte The wire? Mycket bra kriminaldrama som utspelar sig i Baltimore. 21.20 på SVT2. Se till att samtidigt spela in Mord i sinnet på TV4. Start 21.00.

Dagens favorit: Söndagsmiddag hos mor & far!