fredag, juli 08, 2005

Årets lag





















Jag dryftar mig till att ta ut å
rets lag redan nu. Trots att varken Superettan eller Allsvenskan är färdigspelade. Vi får väl se ifall det finns anledning till att korrigera något i slutet av oktober.
Målvakt: Peter Cech, Chelsea. Backlinje från höger: Ivan Cordoba, Inter, Carles Puyol, Barça, John Terry, Chelsea och Javier Zanetti, Inter. Ett tremannamittfält från höger: Xavi, Barça, Steven Gerrard, Liverpool, Frank Lampard, Chelsea. Tre forwards: Adriano, Inter, Andrej Shevchenko, Milan samt Ronaldinho, Barça.

Ett oerhört offensivt lag. Därför gjorde jag som Real Madrid och skaffade Thomas Gravesen. Dock lyckas han bara ta en plats på bänken i mitt lag. Sällskap där har han dock, i form av: Gianluca Pagliuca, målvakt i Bologna, Zlatan, Kaka, Milan, Ledley King, Tottenham, Zidane, alltid.

Kanske något otippat så sitter också Mattias Gravem från GAIS på denna stjärnspäckade bänk. Min tanke är att vi måste ha något att kasta in ifall vi ligger under med 15 kvar.

Hur ser ditt lag ut?