lördag, oktober 29, 2005

Hej

För mycket öl och trötthet har inneburit blogg-vila i några dagar. Men jag är snart igång igen.

Kanske haltar jämförelsen något. Men så här i halvtid känns Tottenham som GAIS och Arse* som Landskrona, så som onsdagens match var. Helt OK, förutsatt att det slutar på samma sätt.

Grattis Junivallen! Vars Roma slog mitt Inter häromdagen. Dessutom har Malena den goda smaken att rekommendera Håkan Hellströms Gårdakvarnar och skit. Sicken tjej!

Skåneland-invasion imorgon. Nu kör vi!

4 Comments:

Blogger Malena said...

Men vilken härlig match det var i onsdags! Inte bara för att vi vann alltså. Och förlåt att jag säger det, men vilket mål Totti gjorde!

Jag är lite svag för Arsenal så jag får nog säga grattis till dig efter den här matchen.

29 oktober, 2005 14:55  
Blogger Carl Arenlind said...

Ett fantastiskt mål av en fantastisk spelare.
Jag skrev ju till dig redan för någon månad sedan om det stundande mötet mellan våra lag. Och vi kan knappast klaga på underhållningen. Inter-Roma = partyfotboll, alltid.

29 oktober, 2005 15:00  
Blogger Malena said...

Och (hur självupptagen är jag) gratulerar till vinsten mot Landskrona! Och lycka till imorgon. Håkans vänner är mina vänner.

Konstigt hur Arsenal kom igen, de såg helt vilsna ut i första.

29 oktober, 2005 15:59  
Blogger Carl Arenlind said...

Mycket märklig utveckling av matchen. Förbannelsen är intakt, Spurs har inte slagit Arsenal sedan 99..

29 oktober, 2005 23:49  

Skicka en kommentar

<< Home