måndag, januari 02, 2006

Förra årets

grej
sudoku. Visst, ganska roligt. Men inte så jävla, väl?
låt

Shit. Den här är svår. Men det senaste ligger alltid bra till så jag säger Good weekend med Art Brut ALTERNATIVT Someone says med Editors.
artist

Zlatan. För att Zlatan är Zlatan är Zlatan.
mat

Biff special. Nummer 028 på Tien Hung, Kungsgatan i Göteborg.
tjejkompis
Justine
killkompis

Tobbe. Alltid, mannen.
skit

Att jag är singel.
lag

GAIS
match

Landskrona-GAIS. Men finalen i Champions League var inte kattskit, den heller.
snus

General. Vad trodde du?
bråk

Regeringen har varit hårt kritiserad. Ringholm, Freivalds, Persson. You name 'em. They're fighting, alright.
fest

Polsk lastbilschaffis-whisky på Statoil i Jönköping. (Oansvarigt, jag vet. Men kvalplatsen var klar)
hemsida

gais.nu
hemsida 2

guardian.co.uk
journalist

Simon Bank. The kid’s alright. He can write.
ord

Najs
trend

Casual
alkohol

Jim Beam. Äntligen!
gig
Måste ha varit ett skitår. Kommer inte på någon som sticker ut.
misstag

Måste jag välja?
blogg

Du läser den.
löfte

Är en målsättning: I år skall jag vara medveten om att jag alltid har ett val.
tjej # 1
Justine
tjej # 2

Anja Persson. Något säger mig att hon har bra chans till nästa/detta års titel också.
mest överskattade
Svensk sommar. Den som flyttade utomlands när min semester gick igång. Sågs inte till på hela tiden, trots löften om hittelön.