fredag, december 16, 2005

Det är halvtid och jag ligger under

Jag vet inte vad jag skall säga. Men just nu är det åt helvete.
Som jag skrev härom dagen handlar allt om att förbereda sig för fallet och att landa med fötterna ner.

Bredvid tangentbordet och ölflaskorna ligger ett brev.
Det är ett väldigt fint skrivet brev som berättar saker för mig om mig som ingen någonsin har sagt tidigare. Bland annat står det att jag är fantastisk. Och att det som den som skrivit känner för mig, är fantastiskt.

Den som skrivit brevet har det jävligt tufft just nu. Och det är det som gör att allt skiter sig. Och jag vet att det inte är rättvist men jag vill att allt skall bli bra imorgon igen. För det är så det borde vara och det vi borde ha.

Även om jag helst vill gömma mig med persiennerna nere och jävligt bra på TV så är jag ändå lite tacksam att jag har mycket att göra i dagarna. Annars hade jag nog bara druckit sprit. Men det skall jag göra imorgon ändå.

Ni som eventuellt återkommer hit för fotbollens skull får ursäkta. Den får stega tillbaka en bit på obestämd framtid. Likt jag i detta nu.

Men jag kommer kolla fotboll eftersom det är en sak som jag gillar och lever på. Det och Generalsnus.