torsdag, februari 16, 2006

Torsdag 21:01

I iTunes just nu: Burning love med Elvis.
Varför just den låten? Det handlar om att reclaima. Hörde nämligen Christer freakin' Sjögren misshandla denna klassiker, på TV4 nyss. En sannerligen otrevlig artist som gärna hade fått ta sina vikingar till dit solen aldrig skiner.

Till sist
* GAIS är på träningsläger i Florida. Jag hade gärna åkt med. Vore trevligt som omväxling till 1 plusgrad, slask, snö och blåst av göteborgskt snitt.

* Jag har lagt vantarna på en riktig godbit. Passar alldeles utmärkt tråkdagar som dessa. Ny tjej? Nä, men en fin dvd-box.

* OS-hockeyn är igång. Kan någon ringa och informera Tre kronor?

Allra sist
Imorgon är det fredag. Öl, någon?

1 Comments:

Blogger OHJ said...

Har varit på AfterWork med ligan.
Helnykter på Excet. Rekomenders INTE.
Synd att jag inte såg inlägget tidigare, då hade jag slått en pling.
På lördag blir det däremot pilsner. Jag & C-J. Hänga på???

18 februari, 2006 00:54  

Skicka en kommentar

<< Home