söndag, juli 23, 2006

10 till

Måste korta ner pukterna, annars är det ohållbart.
Här är i alla fall 10 grejer till från figuren Carl Arenlind:
  • 90 Jag är väldigt höjdrädd.
  • 89 Jag kan känna obehag av att simma på djupt vatten.
  • 88 Jag har ofta behov av bekräftelse.
  • 87 Jag har gjort bort mig väldigt för en flickvän en gång.
  • 86 Jag har fått stryk oftare än vad jag har givit detsamma.
  • 85 Jag gillar Stockholm men det är inte längre min stad.
  • 84 Jag gick ut gymnasiet med 3,8 i snitt. (Japp, så gammal är jag. Året efter gjorde de om betygssystemet till mvg och skit. Det var bättre förr.)
  • 83 Min internetbank-tjänst är just nu spärrad. Ett hjärnsläpp senare slog jag nämligen in fel kod 3 gånger. Vilket i sin tur innebär att jag måste göra ett sällsynt bankbesök imorgon.
  • 82 Jag har lite insektsnoja.
  • 81 Jag är ibland rädd för att gilla för mycket.
Ja, ja, ja, imorgon är det GAIS!