onsdag, mars 14, 2007

Att falla för ett varumärke. Helt.

Hej,

Tänkte skriva något fint om våren, fotbollen och hur roligt det skall bli att uppgradera vårkollektionen ett par snäpp.
Men vad är det för mening? Precis som alla vet så räcker det med ett enda märke. Ja, nu har de till och med löst badsäsongen 2007. En del av mina vänner tycker att jag ser ut som en vandrande kökshandduk. Det tycker jag kanske också, men skillnaden är att jag gillar kökshanddukar. Har en hemma som det står KRIGSMAKTEN på. Men den kan jag inte gärna klä mig i. Den krympte så i tvätten, härom sistens.

Nej, Ben Sherman får det bli. I år igen, alltså.

Å andra sidan såg jag den snyggaste vårjackan på den här sidan sekelskiftet, igår. Och den var från Elvine.
Det finns hopp också för oss Shermanoholics.

Brrr. Modebloggning. Det är konstigt vad våren gör med oss.