torsdag, juni 30, 2005

Ren tur

Jag har en jävla tur. Människorna som omger mig är underbara. Se bara här:

* Jag har världens bästa mamma. Hon är så oerhört snäll mot mig. Kanske ser hon mig fortfarande som 15 men det gör inget. Tack, mamma!
* Min mormor är likadan men har märkt att min 28:e födelsedag har passerat.
* Min far har massor av kunskap och för vidare mycket till mig. Desssutom har han sett till att jag har både arbete och lägenhet.
* Min bror är rolig som fan. Vi måste börja umgås mer och lära känna varann.
* Min tjej gillar mig. Hon är rolig, intelligent, ung och sexig. Och hon får mig att må bra.
* Jag har inte ett jättegäng polare. Men de 6-7 som är just polare är världens bästa. Övriga är inte med längre. Jag älskar er!
* Som de skriver i skivkonvolut; Om jag har glömt någon så ber jag om ursäkt. Eller också är du en av de 6-7 polarna ovan.

Hoppas att jag betyder en del för er också. För er skall jag nu ta en öl på min balkong.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Efter att ha läst ett antal av dina inlägg måste jag bara säga det att, oj vilken trevlig och sympatisk person du verkar va:)

30 juni, 2005 19:20  
Blogger Carl Arenlind said...

Tack, snälla du.

30 juni, 2005 20:38  

Skicka en kommentar

<< Home