onsdag, juni 22, 2005

Bara en till...

Vem är du mest avundsjuk på och varför?
Den som har de ekonomiska resurserna att kunna köpa en grej för, säg, 4.000 bara för att han/hon vill. Det har jag aldrig kunnat göra. Det har alltid krävt lång planering och en del sparande.

Tre hemliga önskningar
* Ekonomiskt högre standard. * Någon som kan bo med och älska mig ett bra tag framöver. Frågan är, pallar jag? * Att alla jag gillar får ha det bra så länge jag vet om det.

Vad gjorde dina föräldrar för största misstag?
De har säkert en del i att jag och min bror inte umgås så ofta som jag ibland önskar.

En dålig sida hos dina svärföräldrar?
Vet inte så mycket om dem, men av det jag vet så verkar de aldrig riktigt ha förstått sin dotter. Inte på det sätt som hon har behövt.

Vad skäms du mest över?
Jag är inte så tuff som jag borde.

Vad gillar du bäst hos dig själv?
Jag är oerhört diplomatisk och kan verbalt lösa nästan vad som helst. Jag är snäll och omtänksam och har många bra polare.

Vilken är ditt livs största sorg?
Två tjejer i olika delar av livet.

Varför är du en stor bluff?
Jag har inte åstadkommit hälften av vad jag hade kunnat.