fredag, juni 17, 2005

Gissa vem

I en bil, ett par timmar och mil härifrån, sitter Hon. Lycka och bloggstiltje i ett par dagar, alltså.
En lista skall vi klämma in före iordningställande av säng:

Saker jag just nu gillar. Alltså just nu, ikväll:

* Middag hos mormor imorgon. Ja, jag gillar det redan nu.
* Elvis Burning love.
* Jim Beam. Du kanske tror att jag dricker det varje kväll och dag. Nejdå, en tredjedels halva på några veckor är knappast a-lags-klass.
* Robert Lauls blogg. Synd bara att mitt inslag i hans stora avslöjande snarare verkar ha varit det av en brickas i ett spel.
* Molnen skingrar sig över Den Andra staden. Hon kommer med solsken till mig är ingen bra låt men ett jävligt passande uttryck nu.
* Snart får vi magas lite. Och jag får känna att hon är lika len som vanligt.
* Frukost imorgon med skummad mjölk till kaffet. Ja, jag gillar också detta redan nu.
* Brown sugar.
* En städad och jävligt ren lägenhet. Handfatet bländar faktiskt när lampan är tänd. Spegeln avslöjar både det ena och det andra, om man säger.
* På spaning i New York. Inte missa, 23.30 på 4:an.

Över och ut. Söndag kväll kanske?