söndag, juni 19, 2005

Söndag kväll

Dags för lite snabba noteringar.

Kanske är jag sambo till hösten. Helt säkert är jag det för en månad, om en månad. Det är lugnt, vi har klarat av tre månader tidigare.
Men en mer permanent tvåsamhet kräfver nog en större lya. Skall alltså byta mitt underbara enda rum mot två. Linné, Vasa eller fortsatt boende i Guldheden, är frågan. Fan vet om jag inte föredrar det senare. Yeah, yeah, snart vet vi.

För-VM på TV nästan varje kväll. Ackompanjerat av riktigt sommarväder känns det nästan som riktiga VM. Sverige saknas och en otrevlig känsla i kroppen säger mig att de saknas också nästa år. Kom ihåg var ni läste det först så att ni kan häckla mig ordentligt sen.
Dock!, är jag övertygad om att vi nästa år har den bästa chansen på mycket länge att göra ett kanon-VM. Zlatan sade det först; vi kan fan vinna skiten!

Jag är kär och älskar varje sekund av det. Kunde man inte tro när det hela inleddes en synnerligen blöt kväll på Sticky Fingers, december 2003. 1,5 år, men det känns fortfarande som nytt.

Fyra veckor eller nitton arbetsdagar kvar innan semester. Midsommarafton går ju bort. Nice.

Jag har lite bloggkramp igen, det kanske märks på mitt språk och vad det åstadkommer just nu. Men det blir bättre, jag lovar.

TV4, nu! Mord i sinnet.