fredag, februari 17, 2006

Äh, vi blandar och ger

L.A. Woman med The Doors, ett andra slalomåk i damernas kombination, ett par folköl, chips, gott bröd, fredag.
Helt OK för att vara februari.

Om det inte vore för det nyss inkomna sms:et som frågar: Hur går det med tjejen?
Jaja, imorgon är det lördag och lång natt med en vän som jag inte har träffat på länge. Då försöker vi igen.

Nu blev det Fire woman med The Cult. Kan nog bli bra ändå, det här. För att inte tala om nästa vecka då min nya iPod levereras. Positivitet - fahkin' love it.

2 Comments:

Blogger OHJ said...

Kanske borde läsa ikapp innan man kommenterar längre ner... Jasså det blir ös på lördag kväll?
Mötas upp kanske? Jag & C-J tar ett par tre kalla hos mig först.

18 februari, 2006 00:56  
Blogger Carl Arenlind said...

Mycket talar för att det blir fullt ställ, ja. Vi hörs under kvällen. Det är lite goenyyyn-varning på dem jag skall ut med idag. så...

18 februari, 2006 09:04  

Skicka en kommentar

<< Home