måndag, juli 24, 2006

Hur länge skall han hålla på egentligen?

  • 80 Jag har en 14 år äldre bror. Sladdbarn, det är jag det.
  • 79 Av mina mor- och farföräldrar är bara mormor kvar i livet.
  • 78 Mitt favoritsnus är General, lös.
  • 77 Jag håller på att söka nytt jobb. Min nuvarande arbetsgivare vet inget.
  • 76 Jag hade sex med en tjej för första gången när jag var 19. På Cypern, asfull. Tjejen var asful.
  • 75 Jag gillar att skriva brev. Gillar ännu bättre att få brev. Gamla hederliga handskrivna snackar vi nu, alltså.
  • 74 Jag har ett par porrtidningar och några filmer någonstans i gömmorna. Minns inte var och saknar dem inte nämnvärt.
  • 73 Det ligger en moppehjälm i min fåtölj.
  • 72 Jag är ganska oekonomisk. Men i slutändan löser det sig alltid. Inte en betalningsanmärkning så långt ögat når.
  • 71 Jag tog körkort i fjol, 28 år gammal.
Nu är det bara 70 grejer kvar.

2 Comments:

Blogger H said...

det är fan inte lätt med listor. jag klarade inte hundra.

25 juli, 2006 22:51  
Blogger Carl Arenlind said...

Nej, det är assvårt. Funderar på att inte skriva fler. för vad skall bloggen annars handla om i framtiden?

26 juli, 2006 11:49  

Skicka en kommentar

<< Home