tisdag, augusti 01, 2006

Dagens 10:a

Hej,

Vi drar på med tio saker till. Idag med visst mat- och drycktema.
  • 60 Jag gillar att köpa färdiglagad mat.
  • 59 Gillar också att laga. Men börjar försent, när jag redan är ashungrig. Och är ingen mästare.
  • 58 Jag är lite feg och prövar inte så mycket ny mat som jag borde.
  • 57 Jag dricker helst läsk till maten.
  • 56 Om jag får välja restaurang fritt, här i stan, så blir det Hereford beefstouw.
  • 55 Jag har just ätit frukost. Ägg, smörgås, kaffe och juice.
  • 54 Jag äter idag upp resterna från gårdagens kinamatinköp.
  • 53 Jag skall kanske baka scones ikväll. Det är en av få saker jag kan baka. Och de blir jävligt bra.
  • 52 jag blir hungrigare för varje punkt.
  • 51 Brämhults lemonad kan vara världens godaste dryck.
Trevlig spis!